Voda 18-22.6.

 Ahoj!

Mám za sebou úspěšně přežitý týden na vodě, sjetých několik jezů, jedno cvaknutí plné smíchu a nekonečné stavění stanu, který byl na dvě věci :D . Nejlepší asi byla chvíle, kdy jsem s kamarádkou ležela v naprosto mokrém stanu, pomalu na vodě, venku řádila neskutečná bouřka, neustále blesky, takže osvětlení ve velkém a my sme se tam všemu smály a k tomu si pouštěly Nirvanu, Hammerfall, Nightwishe, AC/DC... a pak sem zjistila, že mám klíště... :D
Jako jo, nebylo to špatné i když bych rozhodně našla hned několik výhrad :). Nebudu vás jimi ovšem zatěžovat, takže rovnou přejdu k věcem, ke kterým je tento web určen. Každý den sem věnovala nějaké té fotce, tak jsem se rozhodla s nimi podělit.

Můj a kamarádčin kormidelník... nejraději bych toho svého občas zabila :D, ale jako kormidelník se teda osvědčil perfektně.


Český Krumlov :)

Ráno v Českém Krumlově...musela jsem se tomu smát :D :).


Klášter ve Zlaté Koruně :).

 Aneb kemp po ránu :D :) + naše krásné kanoe :D.



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentářů:

Okomentovat