Co nového za poslední týden?

Bré ráno,
doufám, že jste se vyspali lépe jak já. Mé probděné noci začínají právě od této, protože já s vedrem v nočních hodinách kladný vztah opravdu nemám :).
Jinak za poslední týden jsem si popravdě žádný cíl nesplnila, spíše sem si je rozšířila. Měla jsem další vystoupení s břišními tanci... tentokrát 3 v jeden den :) :D . Proč taky šetřit :). Bylo to fajn, jsem spokojená sama se sebou, příště se dokopu k sólu :D.

Dále jsem docela dost pekla :) .Ve středu jsem udělala domácí cookies, mandarinkové muffiny a perníčky. Vše chutnalo, což mi udělalo radost :), jen to bylo dosti časově náročné :D. Ale stálo to za to :).

Pokud se nepletu, tak sem za ten týden viděla 2 filmy a to Prometheus a Doba ledová.No z obou mám dost rozporuplný pocity. Prometheus... to sem asi trošku neodhadla, rozhodně to není ten typ filmu, který bych si pouštěla na dobrou noc nebo i na dobré ráno :). Nemůžu říct, že by se mi to úplně líbilo...sem spíš na jemnější  ne tak brutální řešení situací :D, ale byla jsem srozuměna s tím, že to tak je správně a bez toho by to nešlo :P :D. Bylo tam pro mě pár nevyjasněných situacích, konec sem dopředu předpokládat nedokázala (teda mohla jsem se svou dávkou optimismu předpokládat, že všichni přežijou a bude to ok, ale... to sem si raději ani netroufla :D) . Ovšem aspon nad tím člověk mohl přemýšlet a grafické zpracování a prostředí na 1*.
 Doba ledová 4, úplný protipól Prométhea. Popravdě bych uvítala, kdyby se mi vrátila ta dětská naivita, radost a já na ten film mohla jít znovu a užít si ho takovýmto způsobem. V tento okamžik to pro mě byla neskutečná oddechovka, vymývárna mozku s jasným koncem a zápletkami, které mají poučit děti, jak se chovat. Nevím, možná to bylo způsobené i tím Promethéem, kterého jsem viděla den předtím, ale vůbec sem si to neužila, asi sem čekala něco víc, což bylo dost naivní, když to je pro mladší generaci. Ta si to ovšem užívala, čímž tedy byl účel samotného filmu splněn :). Grafika pořád při starém a omílání jednoho tématu stále dokola...co dodat :).

To je asi vše za tento týden :), mějte se krásně a žijte blaze.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentářů:

Okomentovat